Första fotograferingen

Ja, som sagt första fotograferingen idag hos Peppar peppar ( en restaurang) , det var ju lite små kul :). Så nu fick jag se hur allting gick till, testa blixtrar m.m. Sedan får man ju träffa roliga människor, det är ju ett + :D. Synd att vi inte blev bjudna på mat bara, nästa gång kanske, Dan skulle nog fotografera ägarens tre kockar också ;).

pepparpeppar
Peppar peppar, mysig restaurang som ligger nära vid stationen! Aldrig sätt den förr, tror jag?

Men det roligaste ändå idag var när Dan fotograferade mig och jag fotograderade han och Göran!
Det var verkligen en härlig känsla att knäppa med en Nikon D3! Önskar den var min.

Nikon D

Sedan gick jag till solpalatset och solade, lite små bränd, men men.

Vi får väl se hur helgen slutar, hoppas den blir bra, hemma blir det inte iaf, iaf inte själv.

Pussis

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg!

2009-06-25 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0