Tillbaks igen

Tjena tjena, nu ska man ge ett nytt försök till bloggen :) . Vi får väl se hur det går, jag skriver när jag har tid.
I helgen fyllde Anna 18 år, grattis gumman :) . Vi firade detta hos Anna först, hon bjöd oss på en jätte god middag å sedan blev det utgång :) . Under denna kväll tror jag Elin blev kär i min skiva, så självklart fick hon den av mig :D, men hon är ju bäst så :).

Krogen
Någon som ser oss? :D

I dag så har jag haft praktik hos Danis :), vi gör inte så mycket, men dagarna går fort ändå. Eller idag hade vi ganska kul, vi rättade prov från GUC (eftersom han är lärare där ibland). Det var ju ganska kul, roliga kommentarer hit å dit. Sedan bjöd Göran på bullar och fläder saft, haha :D.

Görans kommentar: - Att blanda sprit med fläder är kanon!

ja, vi får väl testa det någon gång då :).
I morgon ska vi åka på en fotografering, det ska bli intressant :).

Hoppas att den här helgen blir lika bra, men det verkar den bli ;). Med mina smurfar blir allting kul :D .

Idag var det iaf inte min dag, jag hittade inte hem nyckeln så jag fick gå ut där man kan låsa dörren utifrån utan nyckel, (låter knäppt men..). Sedan när jag kom till bilen så kom jag på att jag hade glömt mitt busskort, smart som jag är :(. Men istället fick jag ju ta bilen till Uppsala :D, men det värre var att jag fick gå från Gränby, aja, motion är bra! Tänk positivt Sara! ;D

Nu sitter jag här och diggar musik och längtar till helgen, vet ni? jag älskar helger :D

Puss & kram Saris

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar din skiva, diggat den hela dagen idag:D Du är mycket bättre!! <3

2009-03-12 @ 17:34:04
Postat av: Mamma

Den hunden körde jag också förbi, livsfaligt.

2009-03-16 @ 18:10:58
Postat av: Matilda

hahah det blev lite fel där xD sitter på mammas dator xD

2009-03-16 @ 18:11:41
URL: http://matildasnowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0